Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a felhasználói élmény növelése érdekében.

A törvény kimondja, hogy cookie-kat tárolhatunk az eszközön, ha feltétlenül szükségesek ehhez az oldalhoz. Minden más típusú cookie esetében szükségünk van az engedélyedre. Kérjük, engedélyezd a Statisztikai sütiket, hogy hatékonyabban tudjuk fejleszteni szolgáltatásunk, illetve engedélyezheted az érdeklődésének megfelelő reklámok megjelenítését támogató Marketing sütiket is: statisztikai, közösségi média.

Gyakran ismételt kérdések

Nem kaptam a regisztrációkor visszaigazoló emailt, pedig az e-mail címemet helyesen adtam meg!

A regisztráció után a rendszerünk automatikusan azonnal küldi a visszaigazoló e-mailt, ezt néhány percen belül meg kell kapnod! (Egyes e-mail szolgáltatók túlterheltsége ezt az időt valamivel megnövelheti!)
Bizonyos e-mail rendszerek és szolgáltatók a visszaigazoló levelünket SPAM-nek (levélszemétnek) minősíthetik! Kérjük nézd meg a levelünket a Spam mappában is ha nem találod a Beérkezett levelek között!

A freemail.hu, citromail.hu különösen problémás lehet! Nem ajánljuk ezen a rendszerek használatát! A mi rendszerünk perceken belül elküldi a visszaigazoló levelet, de sajnos ezek a szolgáltatók visszadobják (elutasítják) rendszeresen! Már többször próbáltuk velük felvenni a kapcsolatot, hogy javítsák a hibás működést, de sajnos sikertelenül!

Mivel a jövőben is nagyrészt e-mailben kommunikálunk, ezért a levelünket (illetve a feladót) jelöld megbízhatónak és tedd át a levelet a Beérkezett üzenetek mappába! A visszaigazoló levél feladója gargyatradekft@gmail.com!


 - Miből tudom, hogy megkapták a megrendelésemet?

Amennyiben a megrendelésedet megfelelően adtad le, akkor a beérkezés után a rendszer egy automata válaszlevelet küld a leadott rendelésről. Ez általában perceken belül megérkezik (a levelező szerverek terheltségének függvényében)!
Ha ez az automata email nem érkezik meg (legfeljebb fél órán belül), valószínűleg a rendelés leadása sikertelen volt! Ebben az esetben érdemes a rendelés leadását újra megkísérelni!
(A feljebb említett Freemail, Citromail probléma itt is fennáll!!)


 - Miből tudom, hogy a megrendelésem folyamatban van?

Ha a megrendeléseddel kapcsolatban bármilyen probléma merül fel (pl. készlethiány) emailben (sürgős esetben telefonon) felvesszük veled a kapcsolatot.
A megrendeléseket (amennyiben a megrendelt áru készleten van) akár 3 munkanapon belül át tudjuk adni a futárnak.


 - Miből tudom, hogy mikor érkezik a csomagom?

Amint átadtuk a futárszolgálatnak a csomagodat, e-mailben jelezzük feléd.

  • A futárszolgálat országon belül általában a következő munkanapon kiszállítja a csomagot a megadott címre és e-mailben értesít a csomag érkezéséről és a pontos fizetendő összegről

 - Hogyan tudok elállni az interneten történő vásárlástól?

Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles a Terméket a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Szállító azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Szállító köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót: Teljesen egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készített termék esetén. (pl.: ajándéktárgyak, a vásárló által biztosított fotókkal ellátva stb.)

 


 - Mennyibe fog kerülni a kiszállítás?

A szállítási költségeket minden esetben a termékoldalon, illetve a pénztárhoz való távozásnál is láthatja a termék véglegesítése előtt.

 - Hogyan fizethetem a megrendelésemet?

- személyes átvétel: üzletünkben a pénztárnál készpénzzel vagy bankkártyával.
- utánvéttel: futárszolgálat esetében a fizetés a csomag kézhezvétele után készpénzben vagy bankkártyával.
- online bankkártyás fizetéssel: az online vásárlás során válaszd a "Kiszállítás futárszolgálattal - Bankkártyás fizetés" opciót!


 - Szeretném módosítani a rendelésemet, van erre lehetőség?

A módosításokkal küldj egy e-mailt a gargyatradekft@gmail.com e-mailcímre és mi igyekszünk a változtatásokat megoldani.


 - Szeretném lemondani a rendelésemet, hol tehetem ezt meg?

E-mailben a gargyatradekft@gmail.com emailcímen. Telefonos lemondást sajnos nem áll módunkban elfogadni.


 - Hol tudok érdeklődni a csomagom után?

E-mailben a gargyatradekft@gmail.com e-mailcímen. Termékinformációval kapcsolatban keresd kollégáinkat az alábbi telefonszámokon: +36 30 989 0266


 - Személyes átvétellel kért termékeket meddig tartják számomra?

Alapesetben az összeszedéstől és kiértesítéstől számított 1 hétig tartjuk a nevedre félretéve a megrendelt termékeket!


 - Hogyan zajlik a megrendelésem feldolgozása?

Személyes átvétel esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, e-mailben tájékoztatnak, hogy a megrendelt termékek átvehetők! (Az e-mail megérkezése előtt nem érdemes elindulni a termékek átvétele miatt!)

Futárszolgálat választása esetén: A kollégáink összekészítik a megrendelt termékeket és ha minden termék elérhető, a lehető leggyorsabban átadják a futárszolgálatnak!

Megjegyzés:
Ha egy vagy több termék a megrendelésedből nem áll rendelkezésre készlethiány miatt, akkor a kollégák felveszik a kapcsolatot a beszállítónkkal és ennek eredményéről néhány napon belül erről tájékoztatnak e-mailben!
Figyelem! Ha a webáruházunkban "Megrendelésre" jelöléssel ellátott terméket rendelsz akkor biztosan nem elérhető azonnal a termék! Sajnos akkor is előfordulhat, hogy éppen nincs raktáron a termék ha nincs ilyen megjelölés!

Az oldal tetejére